Komen er extra besparingen aan in België?
Iedere 4 jaar kijk ik als belegger uit naar de eerste vorming van een regering. Waarom? Omdat ik altijd benieuwd ben welke plannen een regering…
Iedere 4 jaar kijk ik als belegger uit naar de eerste vorming van een regering. Waarom? Omdat ik altijd benieuwd ben welke plannen een regering…
Na de verkooppaniek kwam de kooppaniek op de wereldbeurzen. Wie zeven dagen niet naar de beurskoersen heeft gekeken, weet niet dat ze in die korte…
Een van de eerste dingen waar we tegenwoordig iedere ochtend naar kijken? Dat is de koers van de Japanse yen. Twee weken geleden begonnen wereldwijd…
Hollywood Voorlaatste dag. De States is niet voor steeds, toch niet voor een spaarvarken dat weer naar zijn stal wil. Ik kijk trouwens al uit…
Dat beurzen wispelturig kunnen zijn, wisten we natuurlijk al. Wall Street illustreert dat deze week nog maar eens met een masterclass in manisch-depressief gedrag. Om…
Joshua Tree National Park U2 had ooit een Joshua tree op zijn album. Dat album heet ook nog eens ‘The Joshua Tree’ en het zou…
Dit is een column die ik schreef voor de beste krant van Limburg. Datum publicatie: 6 december (!) 2018. Ik zet hem hier nog eens,…
Nu de zomer volop bezig is, puffen en zweten veel studenten opnieuw in dit warme weer. In deze tijd van het jaar draait alles rondom…
Please confirm you want to block this member.
You will no longer be able to:
Please note: This action will also remove this member from your connections and send a report to the site admin. Please allow a few minutes for this process to complete.