Barco: is het ergste voor beleggers achter de rug?
Soms is het verstandig om bedrijfsresultaten even te laten sudderen vooraleer besluiten te nemen. De resultaten die Barco (11,67 euro) over de eerste helft van…
Waarom ik LVMH kocht
Op de beurs vinden we een breed gamma van producenten van luxegoederen. Die bedrijven hebben hun aandeelhouders jarenlang verwend met hoge winsten en dito dividenden…
Voor de bel: beleggers nemen het zekere voor het onzekere
Als er één ding is waar beleggers van huiveren, is het wel onzekerheid. Onzekerheid die zich na enkele winstwaarschuwingen bij grote bedrijven ook lijkt te…
Voor de bel: vertrouwen komt te voet…
En gaat weg te paard. Gisteren schreven we al dat we niet echt onder de indruk waren van de eerste cijfers van de Magnificent 7.…
Podcast: bijkoop van Tubize
Blog: hoe financiële vrijheid zorgt voor een betere job
Momenteel ben ik het laatste hoofdstuk van mijn personal finance boek aan het afwerken, na maanden het project stilgelegd te hebben. Een van de dingen…
Voor de bel: de eerste cijfers van de Magnificent 7
Zullen de Democraten met nieuwe belastingplannen komen? Die kans bestaat wel nu Kamala Harris het stokje zal overnemen van Joe Biden. De huidige vice-president zal…
Voor de bel: It’s the economy, stupid!
De politieke strateeg James Carville wist het al in 1992 toen hij de legendarische woorden: “It’s the economy, stupid!” uitsprak toen zijn baas Bill Clinton…