Elektrische auto’s: China speelt schaak, Europa mens erger je niet
Vorige week maakte de Franse regering haar begrotingsvoorstel voor het volgende jaar bekend. Uiteraard waren er nieuwe belastingen die werden ingevoerd en nieuwe besparingen (iets…
Vorige week maakte de Franse regering haar begrotingsvoorstel voor het volgende jaar bekend. Uiteraard waren er nieuwe belastingen die werden ingevoerd en nieuwe besparingen (iets…
Vrijdag trapten drie Amerikaanse banken met goed ontvangen cijfers het resultatenseizoen op gang. Heel deze week staat in het teken van de cijfers van de…
Investors respond to reassurance that China will take sufficient measures to support its economy. Wall Street ended the week on a positive note. The Nasdaq…
Beleggers reageren op de geruststelling dat China voldoende maatregelen zal nemen om zijn economie te steunen. Wall Street sloot de week af met winst. De…
Make way, make way, step aside for the results! Everyone in Tesla’s self-driving taxi? Inflation in the U.S. fell to 2.4% last month, the lowest…
Maak plaats, maak plaats, opzij, opzij voor de resultaten! Iedereen in de zelfrijdende taxi van Tesla? De inflatie in de VS is vorige maand gedaald…
Dinsdagavond was ik voor de gelegenheid even een politiek analist in mijn gemeente. Na een lijsttrekkersdebat mocht ik er wat commentaar geven. Voor de aanvang…
De beurskoersen van de verzekeraars Ageas en NN zijn het voorbije jaar flink gestegen. Dat mocht wel, want het zijn goed geleide en groeiende bedrijven.…
Please confirm you want to block this member.
You will no longer be able to:
Please note: This action will also remove this member from your connections and send a report to the site admin. Please allow a few minutes for this process to complete.