Voor de bel: Pow! Bam! Zap!
Zal een superheld de beurzen in 2025 redden? Cofinimmo drukt nog vlug op de verkoopknop en Nike loopt vlotjes voorbij zijn lage verwachtingen. Nadat Jerome…
Zal een superheld de beurzen in 2025 redden? Cofinimmo drukt nog vlug op de verkoopknop en Nike loopt vlotjes voorbij zijn lage verwachtingen. Nadat Jerome…
Woord vooraf Met deze reeks “kanttekeningen” wil ik inzoomen op de karaktervormende aspecten van mijn leven. Ze hebben er in belangrijke mate toe bijgedragen wie…
KPN is de marktleider in telecomdiensten in Nederland en een van de hoogst gewaardeerde (lees: duurste) telecomaandelen van Europa. Proximus is de marktleider in België…
De meeste banken hebben hun beleggingsadvies voor 2025 al klaar: zet verder in op grote Amerikaanse aandelen. Voor andere beleggingen is er weinig animo. Maar…
The U.S. Federal Reserve’s cautious outlook has spooked investors. Micron Technology remains wary, and Ulta Beauty introduces makeup for children. As expected, the Federal Reserve…
De vooruitzichten van de Amerikaanse centrale bank doen beleggers huiveren. Ook Micron Technology is voorzichtig en Ulta Beauty pakt uit met make-up voor kinderen. In…
Mijn persoonlijke verwachting voor 2025? Niets zal zijn zoals het lijkt. Nu de media achter ons aanloopt voor onze tips voor 2025, voel ik me…
Last U.S. rate decision of the year, Japanese rumor mill in overdrive, and OpenAI challenges Alphabet. While European stocks were mostly stagnant yesterday, the Bel20…
Laatste Amerikaanse rentebesluit van het jaar, Japanse geruchtenmolen op volle toeren en OpenAI gaat het gevecht aan met Alphabet. Terwijl een gemiddeld Europees aandeel gisteren…
Please confirm you want to block this member.
You will no longer be able to:
Please note: This action will also remove this member from your connections and send a report to the site admin. Please allow a few minutes for this process to complete.