Forum

Home – 2.0 Forum Koffiekamer Whatsapp community voor de snelle leden [03/07/2023]

• Bernd Vermeiren

Member
    26/07/2023 at 18:48

Helemaal mee eens Evert. Als je een weekje niet gevolgd hebt dan moet je meer dan 100 berichtjes lezen, waarvan er waarschijnlijk eentje of twee is die relevant zijn.

De triggers and trades zijn prima, sommige discussies ook , maar de rest vind ik ook wat te veel. Bij mij staat hij al op mute ( helaas). Misschien toch twee groepen maken?

• Ann

Member
    26/07/2023 at 20:36

De laatste dagen is het terug wat drukker op het forum, maar juist voor en tijdens het vorige weekend kwam er soms geen enkel bericht op 24u tijd. Ik begon toen al te vrezen dat alles zich meer en meer op de what’s app group afspeelde.

• Jim Stukken

Administrator
      27/07/2023 at 10:17

Dag Ann,

Het is ook de zomervakantie die ervoor zorgt dat het overal wat rustiger is. Geen zorgen!

• Andy Carrein

Member
    12/08/2023 at 15:41

Al een keer of drie geprobeerd maar ik krijg geen mail met de uitnodiging.

• Davy

Member
      12/08/2023 at 16:32

Hier hetzelfde verhaal …

• jelle-smet

Member
    12/08/2023 at 23:52

ik heb het ook al verschillende keren geprobeerd, maar heb nog steeds niets via mail hiervan ontvangen. Zou iemand mij aan de WhatsApp- groep kunnen toevoegen aub?

• Jim Stukken

Administrator
    13/08/2023 at 12:18

Bedankt Eric, voor wie het niet lukt, stuur een mailtje naar [email protected] en dan proberen we het op te lossen!

• Joost Vandenabeele

Member
      22/11/2023 at 12:38

dag Jim

kan je me nog eens een uitnodiging sturen voor Whats app, ontving geen mail hiervoor

telefoonnummer 0497/…. mailadres: [email protected]

of wat is de naam van de groep?

dank je

Joost

• Jim Stukken

Administrator
      22/11/2023 at 14:10

Dag Joost,

Probeer het nog eens opnieuw, tegenwoordig ontvang je geen mailtje meer maar krijg je de link of QR-code direct op je computerscherm.

• Roger Bogaert

Member
    21/08/2023 at 19:36

Hallo Jim,
    Ik heb wel een mail gekregen ([email protected]) maar het lukt niet omdat ik de 1e maal mijn telefoonnummer als 0xxx i.p.v. +32xxx heb ingegeven. Na een 2e poging om in te schrijven, maar nu in het juiste formaat, heb ik geen mail meer gekregen. kan dat nog opgelost worden?

• Jim Stukken

Administrator
      23/08/2023 at 18:18

Dag Roger,

De link uit de eerste mail zal normaal wel werken, je dient hem wel met je telefoon te openen!

Probeer het even en laat me iets weten!

• Ann

Member
    21/11/2023 at 14:41

WhatsApp op een Android-telefoon
    Wanneer je WhatsApp op een Android-telefoon gebruikt, dan tellen de back-ups van de chatgeschiedenis binnenkort mee voor de opslaglimiet van je Google-account. Standaard heb je daar gratis 15 GB tot je beschikking. Wie meer opslagcapaciteit wenst, moet de portemonnee trekken. Meer info op volgende link :
    https://datanews.knack.be/nieuws/platformen-social/social-media/back-up-van-whatsapp-chats-vreet-binnenkort-aan-je-google-opslagcapaciteit/

Misschien wordt het forum dan terug wat populairder😉

• Jim Stukken

Administrator
      21/11/2023 at 15:13

Hahah, je mag het ook in de WhatsApp groep melden, maar ik kan wel ietdereen verzekeren dat onze chatruimtes op tijd en stond geledigd worden.

• Ann

Member
      21/11/2023 at 15:14

Dag Jim, dat gaat niet… geen WhatsApp 😉

• Jim Stukken

Administrator
      21/11/2023 at 15:16

🤨 Aha, je bent zeker niet de enige trouwens.

Page 2 of 2

Log in to reply.