Home – 2.0 › Forum › Aandelen › Inmode Q1 2025
-
Inmode Q1 2025
Posted by Tim De Wilde on 30/04/2025 at 16:22Inmode
@stefan-willems : Hoe evalueer je de Q1 resultaten van Inmode? Hebben deze resultaten een invloed op uw visie ivm de investeringsthesis voor dit aandeel?
@pascal-paepen : Zou het een optie kunnen zijn om voor de bedrijven die opgenomen zijn in de modelportefeuilles steeds een ‘artikel’ te schrijven met een korte samenvatting van de resultaten + mening over deze resultaten ifv investeringsthesis?
Raoul Vergouwen replied 2 months ago 8 Members · 15 Replies -
15 Replies
-
Hoi Tim,
Momenteel produceren we ‘s morgens en ‘s avonds een nieuwsbrief. Daarin komen uiteraard bij voorkeur de bedrijven aan bod waarvan we aandelen in portefeuille hebben. Dan zijn er ook nog de webinars van Jim, de week van Jan en de Spamalot waarin we ook bedrijven aan bod laten komen die we in de portefeuilles hebben. Daarnaast zijn er nog sporadisch de artikels. Door die productie proberen we de leden constant te informeren. Vergeten we iets, dan kan dat live in de webinars gevraagd worden, of hier, op het forum.
Goed idee om nog een korte update te voorzien voor de diverse aandelen in portefeuille, maar ik kan niet beloven dat die er meteen gaat komen. We zijn met een aantal projecten bezig die nog gelanceerd zullen worden. Zopas nieuw in het aanbod: de gvv-lijst. Die vergen meer tijd en energie dan gedacht. De update zal er dus ooit wel komen, maar helaas niet snel. Er is ook een goede reden waarom dat niet prioritair is:
Mijn portefeuille is, zoals de Buy & Hold portefeuille grotendeels een… buy & hold portefeuille. Je ziet dat ik nauwelijks wat wijzig. Ik vermoed dat dat bij Jan ook zo is. Idem voor de 5G portefeuille. Of de kwartaalwinst dus enkele centen per aandeel hoger of lager is, daar lig ik niet van wakker. Vandaar dat ik dat ook niet te veel belang wil geven bij de leden. We proberen door de ruis heen te kijken.
Als we het ledenaantal kunnen verdubbelen, dan kunnen we een aantal nieuwe medewerkers aantrekken en dan kunnen we uiteraard nog meer produceren. Maar we krijgen soms nu al de klacht dat het al te veel is. 😉 Enfin, we zien wel. Dus nu een paar andere projecten, op termijn: zeker mogelijk.
Pascal
-
Dag Tim,
Was al bezig met een update over 4 bedrijven in mijn portefeuille waaronder InMode. Komt morgen normaal nog een artikel aan van mij hierover en over 3 andere bedrijven. Deze week al 6 artikels geschreven, morgen meer tijd door 1 mei.
-
Hey Stefan,
Komt er binnenkort nog een update over Inmode?
Groeten, Thomas
-
Dag Thomas,
Ik schreef 2 weken geleden nog een update. Kan je hier lezen.
https://staging.spaarvarkens.be/buy-and-sell-portefeuille-update-november-2025
-
-
Bedankt voor de update.
@pascal: er wordt inderdaad veel content gemaakt, waarvoor dank. Het klopt dat voor de buy & hold de kwartaalupdates minder interessant zijn. Voor de buy & sell van stefan zijn updates bij kwartaalresultaten misschien wel interessant .
-
Hoi Tim,
Klopt. Stefan geeft dan ook vaker meer info over zijn transacties. Ikzelf ben daarentegen voor 95% een buy & holder. Geeft me meer rust. Ik ben dan ook al wat ouder. 😉
Wees gerust. We blijven volop werken aan Spaarvarkens. Maar er zijn nog zoveel dingen die we willen lanceren en waar we nu veel werk aan hebben. De afgelopen 5 jaar heb ik gemerkt dat ondernemen toch niet zo evident is. Je wil heel veel, maar dat kost energie, tijd, geld. We zouden alles meteen kunnen lanceren, maar dan zouden we een groot verlies en een grote schuld hebben en dat hebben we liever ook niet.
Komt allemaal in orde. Het team werkt hard.
Pascal
-
-
Inmode komt met beter dan verwachte omzetcijfers, aandeel stijgt 10%. Hopelijk zijn ze vertrokken : InMode to Report Fourth Quarter & Full Year 2025 Financial Results and Hold Conference Call on February 10, 2026, Expects Q4 Revenue Between $103.6M-$103.8M
-
Stijging heeft te maken met een mogelijke overname van Inmode voor een bedrag van 1,1 miljard. Als dat waar is, dan zou dat toch een domper zijn.
-
Buiten de cash zou dan slechts een jaar omzet van Inmode betaald worden.
Bron van de info?
-
-
Dank voor de info.
Een krimpende verkoop wordt op de Amerikaanse beurs keihard afgestraft. En klaarblijkelijk denken PE firma’s er net zo over. Veel meer dan 18$ gaat het niet worden denk ik.
-
Krimpende verkoop?
Verwachte omzet (guidance) Q4 tussen $103,6 miljoen en $103,8 miljoenDit is door InMode zelf bevestigd in een persbericht van 8 januari 2026. Dit is een stijging van t.o.v. Q4 2024 en Q3 2025
-
-
-
Op 23 februari 2026 maakte InMode bekend dat het strategisch reviewproces is beëindigd. De onafhankelijke transactiecommissie heeft alle voorstellen afgewezen, zal geen enkele deal nastreven en heeft beslist om het strategisch reviewproces stop te zetten. Daarmee wordt de deur gesloten voor de bieding van Steel Partners, die 18 dollar bood voor 51 procent van het bedrijf, evenals voor andere mogelijke overnamescenario’s, althans voorlopig.
-
-
Log in to reply.