Forum

Home – 2.0 Forum Koffiekamer Beursrally De Tijd 2025

• eddy-aerts2

Member
    25/01/2026 at 11:23

Deze keer zat alles mee: plaats 141 met 21,81 % en vetste Spaarvarken.😉Sterk ingezet op edelmetaal…umicore, mijnen, ETC. Steeds ca. maximaal mogelijk posities ingezet. Weinig gehandeld en verliezen steeds beperkt tot 5 %. Wel niet aangedurfd om ook echt te beleggen…Te veel risici voor een 70+ 😏

• Vincent Halsberghe

Member
    25/01/2026 at 11:39

Gezien het einde van de wedstrijd, die in principe niets met beleggen te maken heeft. Want beleggen is op lange termijn en dit is meer kort en snel inspelen op de korte termijn.

Wil ik @lgrauls bedanken. Zelfs vroeg in de ochtend, had Ludo het al uitgezocht. TOP!

• Ruben

Member
    26/01/2026 at 10:09

Bedankt Ludo om de juiste antwoorden te posten! Dit jaar een mooie 118 plaats behaald in De Tijd & L’Echo ranking. Ik was me wel vergeten toe te voegen aan het spaarvarkens Team. Mijn beste posities waren Moderna, Umicore en Novo Nordisk. Helaas ook te weinig ingezet op goud om kans te maken op de eindoverwinning…

• Ludo Grauls

Member
    12/02/2026 at 12:58

Heeft de Beursrally uw interesse in beleggen geprikkeld en bent u vastbesloten om de volgende editie te winnen?
    Dan hebben wij drie tips om u hierbij te helpen.

1. Blijf verder oefenen met uw wedstrijdportefeuille uit de Beursrally.
      Wij hebben uw wedstrijdportefeuille zoals die er aan het einde van de Beursrally uitzag overgezet naar ‘Mijn Tijd’ onder ‘
      Mijn portefeuilles’.
      Zo kunt u uw beleggingen op langere termijn blijven volgen in realtime,
      en nieuwe transacties doen zonder risico. U kunt dit zowel doen op
      tijd.be als in de app.
    2. Elke dag het beursnieuws in uw mailbox met ‘Voor de bel’ en ‘Na de bel’.
      Met onze twee beursnieuwsbrieven bent u perfect op de hoogte van wat
      er zich elke dag afspeelt op de beurs en kunt u de juiste beslissingen
      nemen om uw portefeuille bij te sturen. Schrijf u hier in.
    3. Download de app van De Tijd.
      Blijf altijd en overal op de hoogte van nieuws dat een impact kan hebben op uw beleggingen. Download onze app.
    4. PS: Hebt u al een bestaande portefeuille op tijd.be of in de app? Geen nood: uw Beursrally-portefeuille wordt dan gewoon een extra portefeuille onder ‘
      Mijn Tijd
      ’ zonder enige invloed op uw bestaande portefeuille(s).
Page 5 of 5

Log in to reply.