Jaarrekening maar nipt goedgekeurd bij NewB
Gebrek aan vertrouwen bij institutionele aandeelhouders van NewB? Afgelopen zaterdag organiseerde NewB zijn jaarlijkse algemene vergadering. Traditioneel vindt op dit moment ook de goedkeuring van…
Gebrek aan vertrouwen bij institutionele aandeelhouders van NewB? Afgelopen zaterdag organiseerde NewB zijn jaarlijkse algemene vergadering. Traditioneel vindt op dit moment ook de goedkeuring van…
Vannacht gingen de cryptomarkten zwaar onderuit waarbij het cryptolendingplatform Celsius plots offline ging. De tegoeden van klanten werden bevroren waarbij het vertrouwen van klanten een…
Als nieuwste lid van het team achter Spaarvarkens.be deel ik graag mijn 3 beleggingstips met jullie. Naast mijn passie voor beleggen zal ik mijn inzichten…
Het aandeel Colruyt heeft de laatste tijd serieuze klappen gekregen. Op drie jaar tijd is er zelfs bijna 60% af van de beurswaarde. In deze…
Beleggen in kwaliteit in vragen en antwoorden Collega-belegger in kwaliteit Carl Compound interviewt Luc Kroeze over zijn boek ‘De kaviaarformule’ Luc Kroeze en Carl Compound…
Donderdag bleek dat in de toren van de Europese Centrale Bank (ECB) in Frankfurt een havik woont. Vrijdag bleek dat het Amerikaanse inflatiecijfer in mei…
Kledingketens hebben moeilijke jaren gekend. Het succes van online kledingverkoop zette ook groepen als het Zweedse H&M onder druk. Zelfs een beurslieveling als het Spaanse…
Please confirm you want to block this member.
You will no longer be able to:
Please note: This action will also remove this member from your connections and send a report to the site admin. Please allow a few minutes for this process to complete.