Mijn exchange traded funds: deel 1
Don’t look for the needle in the haystack. Just buy the haystack! Deze uitspraak maakt de link naar Jack Bogle, de stichter van Vanguard, één…
Don’t look for the needle in the haystack. Just buy the haystack! Deze uitspraak maakt de link naar Jack Bogle, de stichter van Vanguard, één…
Op 15 januari vond de 14e editie van het LYNX Beleggersdebat plaats. Acht beleggingsexperts presenteerden hun inzichten en tips voor 2025. Het eerste deel richtte…
A 5% growth spurt in China fails to move Chinese markets today, while Belgium’s National Bank announces a massive loss. If Belgium were to announce…
Een groeispurt van 5% in China kan de Chinese beurzen vandaag niet in beweging zetten. In België maakt de Nationale Bank van België een monsterverlies…
Woord vooraf Met deze reeks “kanttekeningen” wil ik inzoomen op de karaktervormende aspecten van mijn leven. Ze hebben er in belangrijke mate toe bijgedragen wie…
De zeven grootste Amerikaanse bedrijven wegen almaar zwaarder door in de beursindex S&P 500. Via een ETF die alle aandelen in de S&P 500 gelijk…
The U.S. inflation report sparked a strong rally in the American and European stock markets, while early results from the banking sector were encouraging. Yesterday…
Het Amerikaanse inflatierapport zorgde voor een forse beursrally op de Amerikaanse en Europese beurzen terwijl de eerste resultaten uit de bankensector bemoedigend zijn. Het was…
Waarom is vastgoed op de beurs meer in waarde gezakt dan de prijzen van het vastgoed zelf? Maakt dat de Belgische vastgoedaandelen extra interessant om…
Please confirm you want to block this member.
You will no longer be able to:
Please note: This action will also remove this member from your connections and send a report to the site admin. Please allow a few minutes for this process to complete.