Forum

Home – 2.0 Forum Koffiekamer Werkzaamheden club: update 24 juli 2023

• Werkzaamheden club: update 24 juli 2023

Posted by Stefan Willems on 24/07/2023 at 11:37

Beste leden,

Bij deze geef ik jullie nog een korte update van de aanpassingen die we op dit moment aan het doorvoeren zijn.

* Het oude forum Huddle is vanaf vandaag definitief inactief. Dit wil zeggen dat het huidige forum waar je actief op bent, het enigste forum zal zijn voor Spaarvarkens.

*Daarnaast hebben we ook een Whatsapp groep / experimenteren we om te zien of we hier in de toekomst verder mee zullen gaan om ondermeer trading ideeën te delen. Het gaat om een aanvulling en geen vervanging van het forum. Feedback altijd welkom.

*Momenteel zijn we ook bezig met de buy and hold portefeuille aan te passen. Zonet heb ik spamalots 33 tot 44 online gezet op onze site zodat deze ook bekeken kunnen worden (op de nieuwe site stonden enkel de spamalots van 2023, maar deze hebben we nu uitgebreid met extra spamalots waarin buy and hold aankopen besproken zijn). Er zal uiteindelijk een link komen in de portefeuille naar deze spamalots voor beleggers die meer informatie willen en de volledige uiteenzetting willen waarom we iets gekocht hebben (voor nieuwe leden is deze momenteel niet zichtbaar). Ik werk er deze week verder aan. Lancering van de nieuwe presentatie van de portefeuille zal ergens in de eerste helft van augustus zijn wanneer Jan terug uit vakantie is / ik zijn delen voor de portefeuille kan toevoegen.

Warme varkensgroet

Stefan Willems

philip pe replied 2 years, 9 months ago 2 Members · 1 Reply
  • 1 Reply

Log in to reply.