Home – 2.0 › Forum › Aandelen › Spamalot 149
-
Spamalot 149
Posted by dirkdockx on 25/05/2025 at 07:16Waar kan ik Spamalot van 24 mei 2025 terug beluisteren?
Vincent Halsberghe replied 11 months, 3 weeks ago 7 Members · 12 Replies -
12 Replies
-
Normaal kan je dat hier terugvinden onder de spamalots. In het verleden stond dat er meestal op vanaf de zondagochtend zo rond 8u denk ik. En als Jim te gast is bij Pascal dan plaatst hij de opname meestal rechtstreeks op de site de avond zelf . Blijkbaar zit er nu vertraging op. Een beetje geduld dus vermoed ik . Eén van de vijf G’s 😇
-
Hij staat er ondertussen op, er waren gisteren blijkbaar wat problemen met het agenda op de site, daardoor heb ik eerst even alles nagekeken voordat ik iets online geplaatst heb vandaag.
Veel kijkplezier!
-
Jawel, ik heb niet kunnen kijken gisteren want ik vond geen link in de agenda.
Alle aankondigingen van spamalot in de agenda waren allemaal verdwenen.
Vroeger kreeg ik ook een email, maar dat is ook al enkele weken niet meer het geval. -
Ook niet bij spam? Ik kreeg de mail gisteren, zaterdag, rond 16 uur.
-
De mail is uitgezonden geweest. Als je hem niet meer ontvangt loopt er iets mis. Neem dan gerust even contact op met [email protected].
-
-
De link naar de wekelijkse Spamalot is elke week dezelfde: https://us06web.zoom.us/j/86206242208
Deze kan je in je browser ook bij je favorieten zetten.-
Af en toe verandert de link wel degelijk.
Dus dit zou wel eens niet meer kunnen werken. Let daar dus mee op.
-
-
Ja was mij te mooi weer om geen fietsrit te doen en voor de laptop te zitten. ;-) Dus ook benieuwd naar de feesteditie.
-
Ik ben er op dit moment mee bezig. Nog even geduld.
De video’s moeten altijd renderen en vervolgens optimaliseren en op de website gezet worden. Het duurt bij een opname van 2 uur altijd wel eventjes na het einde van de opname eer dat de video bewerkbaar is.
-
Log in to reply.