Forum

Home – 2.0 Forum Aandelen Lotus tikt 10.000 euro aan

• Jochen Vandenbergh

Member
    21/05/2024 at 21:24

Bedankt Luc

Erg inzichtelijk!

• Dirk Janssens

Member
    21/05/2024 at 22:28

zoals altijd, klaar en duidelijke analyse. bedankt om ze te delen Luc.

• Paul

Member
    21/05/2024 at 23:54

Knap Luc.🙏 Boeiend om met deze analyse de koers van het aandeel verder te volgen. Ben benieuwd hoe het verder evolueert.

• Pascal Paepen

Administrator
    22/05/2024 at 08:58

Merci, Luc!!

ps: je hebt mensen die niet beleggen in alcohol, je hebt er die niet beleggen in tabak en je hebt er ook die niet beleggen in suiker. Sugar kills. Eén Lotus Biscoff = 38% suiker. Twee ook, trouwens. 😀Gelukkig heeft het bedrijf ook gezondere alternatieven. Van moeten. Maar ooit gaat dat gouden koekje toch wel in vraag worden gesteld. Denk ik. Biscoff is daartegen een hoge boom. En die vangen net veel wind.

• Luc Kroeze

Member
    22/05/2024 at 09:32

Inderdaad, ik volg het al jaren vanaf de zijlijn en blijf me verbazen over het koersverloop. Buitengewoon fascinerend. Aan deze koers moeten er prestaties neergezet worden die me weinig realistisch lijken. En die prestaties zijn niet nodig om je een bovengemiddeld rendement te bezorgen als belegger aan deze koers he, maar gewoon een procent of 8, in lijn met de index.

Leuk is het natuurlijk wel om mee op te volgen. Zo vaak zie je zulke waarderingen niet, zelfs vandaag niet. Voor iets meer dan de helft van de prijs heb je een duur Microsoft en voor een derde Melexis. 😅

• Ann

Member
    22/05/2024 at 10:37

Dag Luc, dank voor deze boeiende analyse. Ik weet dat de familie Boone niet geïnteresseerd is in een aandelensplit. Maar stel dat die er toch komt, denk je dan niet dat het aandeel massaal gaat opgepikt worden (ook door kleine beleggers), wat in feite de koers nog veel hoger drijft ?

• Luc Kroeze

Member
      22/05/2024 at 11:31

De fundamentals doen er op dit moment toch al niet meer toe bij het aandeel, dus ik zou er niet van opkijken dat het dan nog hoger gaat.

Log in to reply.