Forum

Home – 2.0 Forum Aandelen Italmobiliare update (5G Portefeuille) (16-sept-2025)

• Italmobiliare update (5G Portefeuille) (16-sept-2025)

Posted by Jim Stukken on 16/09/2025 at 11:48

De prijs van een aandeel Italmobiliare tikte op 16 september 30 euro aan. De holding blijft eigen aandelen inkopen en dat laat uiteraard zien dat ze de beurswaardering te laag vinden. De korting bedraagt op dit moment ongeveer 42%. We kochten Italmobiliare op 5 februari 2025 voor de 5G-portefeuille aan 27,10 euro per aandeel.

Binnenkort hervatten we ook de lessenreeks voor beginners! En dan hebben we weer heel veel om te vertellen en wie weet openen we een nieuwe positie!

Gerry Van Ham replied 6 months, 2 weeks ago 6 Members · 5 Replies
  • 5 Replies
  • Roeland Selleslachs

Member
    16/09/2025 at 15:25

Bedankt Jim! Ik zet ze op mijn watchlist. Naast Sofina, Tubize, Ackermans en Investor zou ik nog een holding willen toevoegen. Ik dacht eerst Sofina bij te kopen maar Italmobiliare heeft dan toch nog een hogere korting en geeft bovendien meer spreiding in mijn portefeuille.

• Els Smet

Member
    18/09/2025 at 07:20

Ik kijk uit naar de vervolg lessen 5G! Heb investorAB in portefeuille maar deze doet de laatste tijd niet zo veel meer…en Latour laat het ook wat afweten

Ben benieuwd naar jouw visie @Jim-stukken

Fijne werk/ beursdag allen

• Pascal Paepen

Administrator
      18/09/2025 at 10:41

Vanavond geeft Jim alvast ook les 3 in de hangmatbeleggingscursus. Live, vanaf 19.30u.

• Bjorn Dewulf

Member
    19/09/2025 at 14:19

Top!

Is er een makkelijke manier om mij te abonneren op updates zoals deze? Idem voor mensen die vragen hebben over de portefeuille, want die helpen mij ook enorm vooruit. :)

Ik dacht mss aan een vast forum waar we alles kunnen in posten en mij op kan abonneren. Dikke merci en kijk al uit naar de volgende lessen !

• Gerry Van Ham

Member
    03/11/2025 at 20:17

Beste Jim,

Wanneer starten de lessen weer op aub?

Ik zou eventueel Italmobiliare willen bijkopen maar bedraagt de korting nog +- 40%?

mvg

Log in to reply.