Forum

Home – 2.0 Forum Koffiekamer Dank om erbij te zijn in 2023 en ik wens jullie van harte…

• Dank om erbij te zijn in 2023 en ik wens jullie van harte…

Posted by Jan Reyns on 30/12/2023 at 18:47

.. dat 2024 mag brengen wat je verlangt. Ik vind het fantastisch om deze stal samen met jullie verder te mogen uitbouwen. We mogens onze handjes kussen dat de spaarvarkentjes zo’n fijne mensen zijn. Het is een plezier en eer om deze community met jullie te mogen maken. Daarvoor wil ik jullie van harte danken.
    Bij Sophia en mij was er ook verlies. Vorig jaar verloren we veel te jong twee vrienden. Dit jaar verloren we op 30 oktober Rataplan (20 jaar) en helaas gisteren (29 december) ook Mandolino (foto rechts). Hij kwam veel minder in beeld tijdens de webinars dan Rataplan, maar het was een fantastisch lieve kat. Het is hier nu onwennig leeg, want we hebben nog maar een beestje: Wolfje, Weliswaar de sympathiekste Chihuaha van Denderhoutem en heel wijde omgeving.

Het allerbeste en tot snel!

Jan Reyns replied 2 years, 4 months ago 12 Members · 14 Replies
  • 14 Replies
  • Sabine Reusen

Member
    30/12/2023 at 19:03

Sterkte Jan & Sophia!

• Ann

Member
    30/12/2023 at 19:17

Heel veel sterkte Jan en Sophia !
    Hopelijk brengt 2024 jullie een goede gezondheid en wie weet een nieuwe viervoeter om te verwennen.

• steven-vanherpe

Member
    30/12/2023 at 20:23

Jan & Sophie een goede gezondheid gewenst voor 2024, mssh moeten jullie uitkijken naar een nieuw huisdier zodat het gemis wat draaglijker wordt . Zelf hebben we steeds poezen gehad die een beetje deel uitmaakten van onze familie .Wanneer deze stierven was het toch telkens slikken.

Groeten en dank voor de vele tips & tricks in 2023 .

Steven,

• Jochen Vandenbergh

Member
    30/12/2023 at 21:35

Veel sterkte Jan en al het beste in 2024.

Weer veel bijgeleerd dit jaar hier in de stal. Dank voor alle artikels, webinars, etc.

• Gisèle

Member
    30/12/2023 at 21:49

O Jan en Sophia, wat heftig !
    ‘k wens jullie een gezond jaar vol van fijne, mooie, warme momenten toe!

• Sven Vande Broek

Member
    31/12/2023 at 00:01

Sterkte Jan en Sophia … Rataplan en Mandolino hadden veel chance om hun mandjes bij jullie te mogen hebben!

• Jan Reyns

Administrator
    31/12/2023 at 00:05

Bedankt lieve mensen❤

Ook ik heb weer best veel geleerd. Dat blijft een hobby, waar ik m’n beroep heb kunnen van maken. Geniet van eindejaar en een goede start van 2024!

• francine

Member
    31/12/2023 at 11:32

Hallo Jan en Sophia, dat is geen goed nieuws 2 huisgenoten verliezen op zo korte tijd. Maar als troost zijn er de leuke herinneringen, zoals Rataplan die regelmatig op een webinar verscheen hé Jan. Alvast beste wensen voor 2024! En tot de volgende wandeling.

• Koen Lapage

Member
    31/12/2023 at 13:27

Beste Jan (& Sophia),

Sterkte en ik wens jullie veel lichtpuntjes in 2024.

Ik wens alle spaarvarkentjes een succesvol 2024 toe en veel lees- en leerplezier hier in de stal.

• Gustaaf Janssens

Member
    08/01/2024 at 14:08

Beste Jan en Sophie, ik wens jullie het allerbeste voor 2024, vooral een goede gezondheid en maak er een fijn jaar van. Ik kijk alvast uit naar een fijne informatie uitwisseling met de spaarvarkens community.

Een kat is een klein wezen dat een grote plek in je hart verovert en die je niet vergeet. Maar na een tijdje is er misschien terug plaats voor een nieuwe veroveraar.

• Jan Reyns

Administrator
      08/01/2024 at 22:21

Dankjewel mensen, Francine, Koen en Gustaaf: katten zijn inderdaad formidabele veroveraars 🐱🐱! En Rataplan was dan ook nog een assistent-spaarvarkentje.

• toon-cuypers

Member
    09/01/2024 at 11:52

Sterkte Jan & Sophia!

• Patrick Andries

Member
    10/01/2024 at 12:22

Hey Jan en Sophia, intussen al een beetje te laat maar kom, het is nog januari :) .

wat jammer om te horen dat jullie geen katten meer hebben :( Ik wens jullie in elk geval een prachtig 2024 en wie weet een schattig nieuw poesje dat af en toe de webinars komt opvrolijken? ;)

Ik zie alvast uit naar je toekomstige artikels, webinars, weken van Jan en allerlei beurstips.

Een goed jaar, goede gezondheid en wie weet tot op één van de spaarvarkenactiviteiten ….

• Jan Reyns

Administrator
      10/01/2024 at 23:10

Dank je Toon en Patrick, zeker niet te laat. Blij dat je in ons team zit en ik hopelijk ontmoeten we elkaar nog eens op een wandeling of een spaarvarkensreis…

Log in to reply.