Home – 2.0 › Forum › Koffiekamer › Beursrally 2024
Tagged: beursrally
-
Beursrally 2024
Geert Leysen replied 1 year, 3 months ago 17 Members · 104 Replies
-
Thx voor dagelijkse antwoorden Ludo … ik sta al rond de 5000 ste plaats.
-
Soms is het makkelijk, soms wat zoeken en ik weet dat heel wat varkentjes moeten gaan werken terwijl ik geen bal te doen heb meestal. Ik slaap ook zeer weinig, 4 uur per dag is het maximum, omdat ik moet bewijzen dat ik 4 uur slaap om de kosten van mijn apneu toestel terugbetaald te krijgen. Ik word dus door big brother gevolgd. Als ik geen 4 uur slaap, word ik gestraft. Ik probeer die 20 uur nuttig te gebruiken. 🤩 Dus varkentjes, snel ven het antwoord invullen en hop, aan het werk. Zorg dat je bedrijf meer waar wordt.
-
-
Antwoord 3/12 : Game Stop
tijd.be
Roaring Kitty doet GameStop opnieuw exploderen
Een screenshot van de beursinfluencer Keith Gill op het Reddit-forum wijst erop dat hij een nieuwe positie van meer dan 100 miljoen dollar nam in de Amerikaanse gameketen.
-
-
Er is toch nog één zekerheid in het leven. Ludo helpt ons dagelijks aan het juiste antwoord voor de extra €100 van het beursspel. ;-)
-
-
-
tijd.be
Forse geldronde en bundeling van aandelen moeten Ebusco in juiste richting sturen
De kachelende Nederlandse bouwer van elektrische bussen Ebusco gaat een kapitaalverhoging van 36 miljoen doorvoeren om zijn balans te versterken. Op Marc Coucke lijkt het bedrijf niet meer te moeten rekenen.
-
-
maandag 9/12 Tubize https://www.tijd.be/markten-live/nieuws/aandelen-brussel/belgische-kortingskampioen-tubize-bemachtigt-zitje-in-europese-sterindex/10562599.html
tijd.be
Belgische kortingskampioen Tubize bemachtigt zitje in Europese sterindex
Tubize, de controleholding boven de Belgische biofarmagroep UCB, mag toetreden tot de Europese beursindex Stoxx 600. Tubize kampt met een hardnekkige onderwaardering.
-
10/12 Het absolute record werd op 23 mei 2007 bereikt, toen de Bel20 afsloot op 4.756,82 punten.
https://www.demorgen.be/nieuws/bel20-eindigt-op-hoogste-peil-sinds-2008~bc195a2a/
-
Antwoord 11/12 3.4 miljard verlies
businessam.be
Monsterverlies van 3,4 miljard euro voor Nationale Bank is barslecht nieuws voor de staatskas
De Nationale Bank van België incasseerde in 2023 een verlies van bijna 3,4 miljard euro. De rode cijfers zijn vooral het gevolg van het rentebeleid van de Europese Centrale Bank (ECB), dat de NBB zelf mee vormgeeft. De Nationale Bank … Continue reading
-
12/12 het antwoord is een instinker; De ene broker rekent 0% en de andere 0.12% Complete willekeur dus.
Dus let op met je antwoord; beide kunnen naargelang je broker.
Dit is België.
Sommige banken rekenen bij de aan- en verkoop van staatsobligaties van
andere Europese landen beurstaks aan, hoewel dat volgens de fiscus niet
nodig is.tijd.be
Willekeur bij toepassing beurstaks op Europese staatsobligaties
Sommige banken rekenen bij de aan- en verkoop van staatsobligaties van andere Europese landen beurstaks aan, hoewel dat volgens de fiscus niet nodig is.
-
<div>Antword 13/12 is 16 mei 2024</div>
De Dow Jones bereikt
voor het eerst de 40.000. Wat u moet weten over deze belangrijke
mijlpaal. Handelaren op de vloer van de New York Stock Exchange in New
York City op 16 mei 2024 , toen de Dow voor het eerst ooit de 40.000 punten bereikte.16 mei 2024-
Wederom bedankt Ludo
Het lukt mij maar niet om het antwoord eerder te geven
Chapeau
Grtn,
Bart
-
-
antwoord 16/12 Zwitserse centrale bank verlaagde de rente op 21-3 van 1.75% naar 1.50%
ECB verlaagde in juni van 4% naar 3.75%
Canadese centrale bank verlaagde eerste keer op 5 juni van 5% naar 4.75€
-
antwoord 18/12 = 2019
Drie maanden geleden
verlaagde de ECB voor het eerst sinds september 2019 de rente weer. Die
ging toen van een recordstand van 4 procent naar 3,75 procent. Tot die tijd verhoogde de ECB de rente juist, om zo de hoge prijsstijgingen in de eurozone onder controle te krijgen.12 sep 2024 -
antwoord 19-12 is d’ieteren
. Het 200 jaar oude D’Ieteren heeft op dat vlak een
schitterend trackrecord. De intrinsieke waarde van de
beleggingsportefeuille, zonder rekening te houden met de dividenden, is
in de jongste vijf jaar bijna verviervoudigd (zie tabel). Dat doet geen enkele Belgische holding haar na.https://www.tijd.be/markten-live/nieuws/algemeen/welke-holdings-werken-voor-u/10564296.html
tijd.be
Bij D’Ieteren is deze week een deal afgeklopt die de kleine belegger benadeelt. Dat komt ongelegen, want de Belgische holdings - die met bovengemiddelde kortingen kampen - zijn bezig aan een prille heropstanding op de beurs. De Tijd onderzoekt welke … Continue reading
-
antwoord 20-12 is SVK
https://www.aertssen.be/nl/nieuws/overname_svk_beerens_aertssen
aertssen.be
Overname SVK door Beerens en Aertssen
Aertssen is de betrouwbare partner voor bouw en infrawerken, grondverzet, afbraak en sanering, wegenbouw,, kraanverhuur, transport en logistiek.
Log in to reply.