Fonds kopen? Loop niet in deze valstrikken!
Wist u dat ik de slechtste beleggingsadviseur ben van Vlaanderen? Officieel is het niet, maar ik ben echt slecht. Klanten konden in mijn vorige carrière…
Wist u dat ik de slechtste beleggingsadviseur ben van Vlaanderen? Officieel is het niet, maar ik ben echt slecht. Klanten konden in mijn vorige carrière…
April is de wreedste maand, schreef de Amerikaans-Britse dichter T.S. Eliot in zijn wereldberoemde gedicht The Waste Land uit 1922. Leest u even mee? April is the cruellest…
Hallalujah. Amper een maand nadat de beurzen een huiveringwekkende daling van 34% (Amerikaanse S&P500-index) en 43% (Bel20) een bodem bereikten, zijn ze respectievelijk 31,5 en…
Als het op beveiliging aankomt, spelen de Belgen mee op het allerhoogste niveau. Dirk Porrez en het team van Safety First laten we dan best…
Wat we zelf doen, doen we beter. Dat is een stelling die blijkbaar erg ruim gangbaar is, van nationalisten tot hobby-klussers. Maar daarom is het…
Moet er nog olie zijn? Blijkbaar niet. Of toch niet zoveel als er vandaag wordt opgepompt. Dat bleek vanavond nog maar eens toen de prijs…
Fortis, de grootste bank van België, kon maar overleven nadat het onder de vleugels van BNP Paribas terecht kwam. Belfius ontstond nadat de ‘bad bank’…
Euforie is een signaal om te verkopen, paniek een om te kopen. Nieuwsmedia versterken het sentiment. Daarom moet een belegger soms tegendraads handelen. Never waste…
Please confirm you want to block this member.
You will no longer be able to:
Please note: This action will also remove this member from your connections and send a report to the site admin. Please allow a few minutes for this process to complete.