Beursduel: Ageas VS NN
Verzekeraars zijn niet populair bij beleggers. De winstwaarschuwing van woensdag bij Ageas zegt ten dele waarom. Maar wie door de volatiele beurzen kijkt, krijgt veel…
Verzekeraars zijn niet populair bij beleggers. De winstwaarschuwing van woensdag bij Ageas zegt ten dele waarom. Maar wie door de volatiele beurzen kijkt, krijgt veel…
Op 18 oktober kregen jullie van me een bericht dat ik per direct al mijn shortposities zou sluiten omdat de eerste tekenen voor een rebound…
Vergeet wat er de afgelopen jaren op rentevlak gebeurd is. Een eerste statement die we zouden willen maken, is dat de belegger alles moet vergeten…
Hier en daar gooien spaarders een begerige blik op een termijnrekening in Amerikaanse dollar. Niet alleen is de rentevergoeding hoger dan in euro, er is…
Pascal Paepen spreekt met Matthias Baccino,country manager van Trade Republic voor Frankrijk en sinds deze maand ook voor Luxemburg en België. Accept Sociale media cookies…
Please confirm you want to block this member.
You will no longer be able to:
Please note: This action will also remove this member from your connections and send a report to the site admin. Please allow a few minutes for this process to complete.