Voor de bel: Fed verlaagt rente fors, Aziatische beurzen krijgen vleugels
De Amerikaanse centrale bank knipt stevig in de rente. Op Wall Street is het effect voorlopig minimaal, maar in Azië slaan beleggers vanochtend wel aan…
De Amerikaanse centrale bank knipt stevig in de rente. Op Wall Street is het effect voorlopig minimaal, maar in Azië slaan beleggers vanochtend wel aan…
Het is een examenvraag die ik al een paar keer heb gesteld. Hoe kan je centraal bankiers vergelijken met vogels? Ik krijg dan de gekste…
Today is dominated by the US central bank’s interest rate decision. US Steel shareholders must wait longer for possible approval of a takeover of their…
De economie is duidelijk aan het vertragen. Blijven de goede beurstijden duren? Of moeten we ons voorbereiden op een mindere periode? We vragen het aan…
“Bij 1Vermogensbeheer investeren we in bedrijven voor de lange termijn, maar zijn we wel actief met de aandelenpositie”, zegt Jim Tehupuring, eigenaar van 1Vermogensbeheer. “Ik…
Vandaag staat in het teken van de rentebeslissing van de Amerikaanse centrale bank. De aandeelhouders van US Steel moeten langer wachten op een eventuele goedkeuring…
Een praktisch stappenplan om je vermogen te doen groeien. WIST JE DAT? … je kunt beleggen in gediversifieerde beursproducten met historisch nettorendement van 12% per…
The Dow Jones sets another record, while the Nasdaq suffers from Apple’s fall. On the Hong Kong Stock Exchange, a new entrant gains 8% immediately…
De Dow Jones boekt alweer een record terwijl de Nasdaq lijdt onder de val van Apple. Op de beurs van Hong Kong wint een nieuwkomer…
Please confirm you want to block this member.
You will no longer be able to:
Please note: This action will also remove this member from your connections and send a report to the site admin. Please allow a few minutes for this process to complete.