Nieuwe bankenfusie in de maak?
Thuis heb ik nog een ansichtkaart Waarop een kerk, een kar met paard Een slagerij J. van der Ven Misschien staat er op die kaart…
Thuis heb ik nog een ansichtkaart Waarop een kerk, een kar met paard Een slagerij J. van der Ven Misschien staat er op die kaart…
China kondigde deze week een pakket maatregelen aan om de economie een boost te geven en dat is te zien op de beurs. Vorige week…
Beleggen in opties is voor veel beleggers nog vaak een ‘ver-van-mijn-bedshow’. Vorige week deden we nog een optietransactie (zie hier) waarmee we met relatief weinig…
There are also gains in Chinese stock markets this morning. Luxury buys luxury and unknown is not unloved. The Bel20 rose half a percent yesterday.…
Ook vanochtend is er winst op de Chinese beurzen. Luxe koopt luxe en onbekend is niet onbemind. De Bel20 steeg gisteren een half procent. De…
Check ook de transactiekosten van een fonds. Doe dit via de Essentiële Beleggingsinformatie (KID). Kosten zijn nefast voor de vreugde van de fondsenbelegger. Daar hebben…
The Bel20 held steady, more interest rate cuts, Alphabet and Microsoft bicker in Brussels, and how is the AI rally doing? The Brussels star index…
De Bel20 hield stand, nog meer renteverlagingen, Alphabet en Microsoft kibbelen in Brussel, en hoe is het met de AI-rally gesteld? De Brusselse sterindex hield…
Please confirm you want to block this member.
You will no longer be able to:
Please note: This action will also remove this member from your connections and send a report to the site admin. Please allow a few minutes for this process to complete.